2009. május 26., kedd

Az iPhone vásárlók fogékonyabbak a reklámokra

Érdekes elemzés jelent meg az emarketer oldalain. A kutatást a GFK és a Brightkite végezte és az okostelefon tulajdonosok reklámérzékenységét vizsgálta. A végeredmény az, hogy az Apple iPhone tulajdonosok szignifikánsan fogékonyabbak a mobil-hirdetések szinte összes formájára. Sajnos arról nem szól a cikk, hogy az Apple és a mobilszolgáltatók korlátlan adatcsomagjai is befolyásolják-e ezt a fogékonyságot? Vagy a magasabb "kattintási' arány azt mutatja, hogy a 30 év alatti iPhone tulajdonosok egyszerűen minden "gadget" iránti fogékonyabak. Említésre méltó, hogy a vizsgált okostelefonok közül igazán jó érintkőképernyővel csak az iPhone rendelkezett, így talán az a következtetés is levonható, hogy a touch-screen-es készülékekkel hatékonyabbá tehető a mobil-hirdetés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése