2009. május 18., hétfő

Első fecske Diamond2 - iGO és Piros szolgáltató


Lezajlott a mai első telefonon beszélgetésünk iGO és HTC Touch Diamond2 és Piros szolgáltató témában. Fájt.

Fáj, mert nem ez az első eset, hogy a mobilszolgáltató elad valamit, amiről nincs fogalma. Fáj, mert aki eladta neki, az sem világosította fel arról, mit és hogyan kellene kommunikálni a vásárló felé. Fáj, mert a vásárló a szalonból kisétálva valószínűleg egyből segítségért loholt és -fájdalom- bennünket is megtalált.

Nézzük milyen bajunk származhat abból, ha a mobilszolgáltatónál vásárolunk valamilyen Telefon+iGO csomagot:
  1. Be kell tudni állítani, fel kell telepíteni - Valószínűléeg nem ördöngősség, dugja be a kártyát, kövesse az utasításokat. ha nem megy, szervizünk segít.
  2. Az előző link szerviz-árlistánkra mutat. Ha nem akar erre költeni, fáradjon vissza a mobilszolgáltatóhoz és kérjen tőle díjmentes segítséghet.
  3. Nem teljesértékű térképeket tartalmaz - Igen, 6-7 térképes verzió. Nem átverés, hiszen így hirdették. Aki nem olvasta el előre mit vesz, az sajnos ráfaraghat, hiszen ezt nem reklámozzák. De nagyon apróbetűvel oda van írva: magyar, lengyel, osztrák, horvát, szlovén, szlovák és cseh térképeket kap
  4. Vehetek-e térképeket, frissíthetem-e? Igen, irány a Naviextras
  5. "Azért vettem ott, mert a mobilszolgáltatónál volt először az országban"! Nem igaz, de a reklám ezek szerint hatott!  A készülékről szóló tesztünket 04/19-én jelentettük meg, rá két napra már kapható országszerte a készülék olyan helyeken, ahol zömmel tudják is mit adnak el. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése