2009. július 24., péntek

A mobil reklámé a jövő

Ahogy haladunk a jövendőbeli szép új világ irányába, egyre többen hisznek abban, hogy a mobilreklám meg fogja változtatni az emberek életét. Amerikában már kimutatásokkal bizonyítható, hogy az Apple iPhone korlátlan adatcsomagjaival rendelkező vásárlók sokkal többet böngésznek, sőt sokkal több hirdetésre is kattintanak. Mi több, az egyre fejlettebb internetes technológiák segítségével egyre több információt lehet a vásárlók fogyasztói szokásairól is összegyűjteni, már kifejezetten erre szakosodott vállalkozások is megjelentek.
A Motally.com kifejezetten azt kínálja előfizetőinek, hogy az ügyfeleik oldalait mobiltelefonról látogató látogatókról gyűjt információkat. Mire jó ez? Kereskedelmi alkalmazhatósága kiváló. Gondoljunk csak bele abba, hogy ha a www.pdatech.hu webáruházába a betévedők 90% Apple iPhone-ról érkezne, azért mi sem volnánk nagyon ellene, hogy az Apple agyonreklámozott csodatelefonját imádjuk, esetlege gyéb gyártókat meg hanyagoljunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése