2009. október 26., hétfő

You - új globális HTC marketingkampány


Globális kampányba kezd a HTC. A gyártó célja, hogy a márkanév ismertebbé váljon. Ennek keretében a gyártó a 20 legnagyobb piacán reklámfilmekkel és egyéb aktivitással is igyekszik fellendíteni az eladásokat. A gyártó marketingesei szerint eljött az idő, hogy a HTC-t ne csak a szakmailag hozzáértő közönség ismerje meg alaposabban, hanem mindenki, aki bármilyen célra is okostelefont vásárol. A You kampány célja éppen a HTC sokoldalúságának hangsúlyozása. A kampány keretében a gyártó weboldalai is megújultak, a kampányszlogen (quietly brilliant) a logó alatt is megjelenik. Több reklámfilm is készült, ezeket a HTC Youtube csatornáján is áttekinthetjük, hiszen várhatóan a globális kampányból hazánk kimarad majd: http://www.youtube.com/htc A HTC marketingköltségeinek emelkedése az elmúlt negyedévben már a profit csökkenésével járt, a nagy kérdés az, hogy a most induló aktivitások megemelik-e annyira az eladásokat, hogy az 1-2 negyedéven belül kompenzálja a csökkenő profitot? A gyártó helyzete a RIM-hez hasonlítható leginkább, hiszen amíg az Apple, Samsung, Nokia, LG -mint főbb versenytársak- mindegyike képes más területekről is profitot termelni (ráadásul sokkal többet), addig a HTC-nek csak az egyre szélesedő Android és Windows mobile termékpaletta áll rendelkezésére ahhoz, hogy meghatározó globális szereplővé emelkedjen.
Forráshttp://www.htc.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése