2009. november 2., hétfő

Peter Chou a Forbesnak nyilatkozott


Peter Chou megszólalásaira azért érdemes komolyan odafigyelni, mert az eddigiekben szinte minden esetben beigazolódott, amit a HTC első számú vezetője nyilatkozik. Idén több esetben megszólalt már a vezető. Mostani megszólalása a HTC amerikai erősödéséről és a "YOU" kampányról szólt. A Verizon november 6-tól forgalmazza a HTC Eris (Desire) néven futó modellt. Ez önmagában már nem nagy hír, hiszen a HTC immáron az összes amerikai szolgáltatónál szerepel, talán csak a korábbi nagy partnernél, a T-Mobile-nál nem favorizálják már. Peter Chou azt emelte ki, hogy a Verizonnál talán előrébb lépett a HTC, kiemelt szállítói statust sikerült elérniük amerika legnagyobb mobilszolgáltatójánál. Az AT&T-s kapcsolatokról nem akart nyilatkozni, de vélhetően ez volna a másik nagy skalp a HTC számára (a szolgáltató az USA legangyobb szolgáltatója - mobil, wifi, vonalas is). Az interjú további érdekessége az volt, hogy az erősödő szolgáltatói kapcsolatok ellenére a HTC szeretné a márkanevet még tovább erősíteni, ezért indult a You kampány, melynek következtében a gyártó egy-egy készülékének volumeneladásait szeretné növelni. Peter Chou szerint ugyanis a jövőben a sok-sok modell helyett egy-egy jól pozícionált és hatalmas darabszában eladott modellre kell a gyártónak koncentrálnia.
Forráshttp://www.forbes.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése