2010. március 9., kedd

Ha a NavNGo Support nem válaszol időben - új HTC+legálisan vett iGO8-hoz problémamegoldás (sys.txt)!

Akit még meglep, ha a gyártó, a szolgáltató, a kereskedő, a kijelölt terméktámogatás, a szerviz, vagy maga illetékes elvtárs nem válaszol, annak idegeskedés és eszement telefoncsapkodás helyett remek segítség Sancho blogja. Többen tapasztalták már, hogy új iGO 8 kártyájuk nem indul azonnal valamely HTC modellt vásárolva. És ilyenkor kezdődik a rohangálás. Személyes kedvenceim ezek a valamely kiváló áron beszerző vásárlók. A rendesebbje amúgy még nem is lopott iGO-val érkezne, tehát számukra érdemes alaposan átolvasni a hivatkozott blogbejegyzést. A nem rendesebbje ne olvasson tovább, úgysem segít.
Röviden: A SYS.txt módosításával a problémákat többnyire meg lehet oldani. Nagyon ajánlott mindenről mentést készíteni, de főképpen a módosítandó sys.txt állományokról!

1 megjegyzés:

  1. Köszi a backlinket! :) Egyébként tényleg így van, én fél évet szívtam azzal, hogy a support képtelen volt elküldeni egy jó SYS.TXT-t. Majd a HD2-n szintén sokat szívó Kryx barátom elárulta, hogy Neki mi a megoldás, és az bejött TP2-n. :)

    Az a vicc, hogy a support azt írta, hogy küldjem be a kártyát nekik, mert rossz. :-D

    VálaszTörlés