2010. július 1., csütörtök

Red Bull Mobile Magyarország - Target="Blank" vagy még egy új szín a Mobilpiacon?

Új virtuális szolgáltató jelent meg Magyarországon. A Red Bull Mobile egyrészt a márkaimage-re építve kezdte el a nyomulást. Tehát Július 6-tól a dinamikus fiatalos és pénzes, összegezve a nyilvánvalóan kúl arcok ilyet vesznek. Lehet rajta nézni a Red Bull TV sportközvetítéseit, netezni és mobilozni is álomszép, hiszen az alapot a Telenor adja majd. Ha mégsem, akkor majd esetleg a tavaly indult és azóta sem nagyon jeleskedő Postafon arat a Vodafone csomagjaival. A virtuális szolgáltatók előnyeiről nekem valahogy eddig nem sikerült még meggyőződnöm, bár azt mondják, hogy van. Újabb szervezet települ egy létező fölé és ha az a létező amúgy nem épül lefelé, akkor mitől lenne kedvezőbb, mint az alap? Persze ha az alap óriási marketing-felhajtással sem képes beférkőzni olyan felhasználói csoportokba, a másiknak meg megy, akkor gyümölcsöző lehet a kapcsolat. Csak itthon ez eddig nem működik. 
Sem a tavaly decemberben indult postafon, sem a most induló Red Bul Mobile kínálatában nem látom azt az igazi átütő erőt, amitől a vásárlók majd pont ide vándorolnak előfizetni, de az elkövetkezendő hetek majd eldöntik, hogy a fiatalos és trendi Red Bull Mobile képes lesz-e felkavarni a hazai állóvizet, vagy csak a cégközpont adott egy halom pénzt, hátha lehet piacot építeni? A Postafonnal ellentétben a Red Bull nem saját értékesítési hálózattal indul, egyelőre a Telenor értékesítési pontjain lehet majd megvásárolni 4 mobilt két tarifacsomaggal. Annyi előnye azért van a dolognak, hogy az ajánlat jól áttekinthető, igaz nekem egyelőre nem működik teljesen a weboldal, üres, sehova sem mutató oldalak nyílnak indenhol, de nyilván még nincs kész. Mondjuk egy "hamarosan", vagy bármi, ami szól, hogy "oda még ne kattints" nem ártana, de nem ez fogja eldönteni a kampányolást. A készülékek specifikációit nem tudom megnézni és egyelőre nem is tudom online megvenni a hirdetett modelleket. Tovább mínusz, hogy sem lájkolni, sem követni nem lehet a twitteren őket, Sebastien Vettelnek sem tudok privizni és Besenyei Péter bácsi sem repül a szerencsések háza felett alakzatban. Így elsőre számomra bizony megfoghatatlan a Red Bull Mobil, nem engedi, hogy túl egyszerűen kúlarc legyek...
A cellanapló tett egy gyenge kísérletet a mosdatásra is, nevezetesen le van vezetve, hogy a kínált másodvonalas okostelefonokat olcsóbban árulja a RBM, mint pl. a "sógoroknál" Ausztriában, bár ők a tarifacsomagokban ugyanannyiért, mint a magyarok sokkal többet kapnak (SympliAll+ csomag: 400 perc/MB/SMS vs 2000 perc/MB/SMS, a másik csomagból a legtöbben "kilógnak" itthon is). Nem hatódtam meg tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése