2010. szeptember 20., hétfő

iGO 8 szerviz, terméktámogatás - Hova forduljak?

Az iGO 8 utódlás kérdéseit nem is olyan régen már tisztáztuk. A "réginek" tekinthető iGO 8 terméket ezért már nem kínáljuk webáruházunkban, mert nem etikus olyan produktum vásárlásra buzdítani érdeklődőinket, melynek nincs jövője. Természetesen korábbi és visszatérő vásárlóinknak igyekszünk segíteni ügyes-bajos iGO kérdésekben, így probléma esetén természetesen hozzánk is tud fordulni, aki tőlünk vásárolt. Egyúttal felvettük a kapcsolatot az aktuális szerviz-információkért, ugyanis a NavNGo honlapján a terméktámogatást biztosító RRC elérhetősége már nem szerepel.
A jelenlegi információink szerint az iGO 8-al kapcsolatos kérdésekben (segítség pl. letörölt kártya, Toobox-hibák esetén) az RRC Hungary továbba is igyekszik segítséget adni.
FIGYELEM! A vállalkozás alapvető profiljából (IT disztribúció-elosztó nagykereskedelem) adódóan mindig érdemes előzetesen egyeztetni velük is az adott problémáról, felesleges autózást takaríthat meg, ha egyeztet, mielőtt elviszi az RRC-hez a hibás kártyát.
Az iGO ügyfélszolgálat elérhetőségei:
RRC Hungary Kft. - Európa Center Logisztikai Park, C2 épület
1044 Budapest
Ezred u. 1-3.
Tel.: (+36 1) 236 9000
Web: http://www.rrc.hu/
FIGYELEM! A jövőben még fokozottabban tanácsoljuk, hogy legyen mentés az iGO 8 kártyájáról. Ne csak a Toolbox segítségével készítsen mentést, hanem egyszerűen másolja le és mentse le a kártya teljes tartalmát memóriakártya-olvasó segítségével

2 megjegyzés:

  1. Tudtommal a NNG Naviextras support is meg tudja oldani, hogy ha tényleg a kártya a problémás, elpostázod nekik, és kezelik. Ehhez azonban el kell jutni a supporttal is arra a szintre, hogy egyértelmű legyen, a kártya a hibás.

    VálaszTörlés
  2. Nyilván a gyártó sem hajt el, de alapvetően nem is javasolja, hogy őt keresd. A naviextras weben külön iGO8 GYIK nincs, a letörölt kártya spec esetére meg az alábbi info a legközelebbi:

    "K: A navigációs szoftver/térkép/más tartalom megsérült vagy törlődött a készülékemen/kártyámon. Hogyan tudom helyreállítani?
    V: Ha van Önnek a készülékről biztonsági másolata, a Toolbox PC-szoftver segítségével próbálja meg helyreállítani. Ha nincs, javasoljuk, hogy forduljon a készülék gyártójának ügyfélszolgálatához vagy szervizéhez.

    Nekem a Naviextras supporttal ott a gondom, hogy akad bizony náluk is pár akadály, amit meg kell tudni ugrani :)

    a.) Nincs support mail-cím vagy telefonszám, cím megadva az oldalakon, át kell menj a kvízjátékon, mely emlékeim szerint a FAQ-on keresztül kezdődik.
    b.) Aztán valahol lesz egy űrlap, ahol leírhatod a gondodat, mely a ticketing rendszerbe vezet
    c.) Szerencsés esetben hamar kapsz választ, a mi eddigi tapasztalataink 10-14 napos válaszidőt mutatnak. Az ajánlott RRC-s átfutás ugyan nem full online, de átlag 6-8 nap, ebből ők is lényegében a Naviextras/NavNGo-ra várnak alkalmanként.

    A direkt postázást és a direkt elvitelt a székhelyre még nem próbáltam, javasolt eleve biztosított v. tértivevényes csomagként postázni bármit is, nehogy elvesszen.

    Azért csak európaibb megoldás lenne, ha ezeket az információkat mondjuk az oldal support rovataiban is olvashatná bárki.

    VálaszTörlés