2011. június 2., csütörtök

HTC Szerviz - Változott a nyitvatartási idő

A HTC hazai márkaszervize új időpontokban fogadja a szerviz-problémákat, az E-care saját facebook oldalain publikálta az információkat:

  • Hétfő 9:00 – 16:00
  • Kedd 9:00 – 18:00
  • Szerda 9:00 – 16:00
  • Csütörtök 9:00 – 16:00
  • Péntek 9:00 – 14:00
Egyéb elérhetőségek: http://www.e-care.hu/

Vélemény: mielőtt szervizbe megy, néhány tanácsot érdemes megfogadnia:
  • Mielőtt telefont ragad, kérdést tesz tesz fel, személyesen kér segítséget, mindig érdemes a készülékhez letölthető kézikönyvet is átolvasni. Többnyire minden fontosabb, a készülék kezelésével kapcsolatos ismeretanyag megtalálható benne. A HTC kézikönyveit a HTC weboldalairól tudja letölteni: http://www.htc.com/hu/support.aspx
  • Egyre gyakrabban tapasztalok reklamációt, hogy nem működnek az OTA frissítések, holott ennek többnyire valamely felhasználói beavatkozás az oka. Sajnos láttam már értékesítők által is forgalomba hozott rootolt modelleket is, de többnyire a vásárló azért tudja, ha ilyen készüléket használ. Ne tessék csodálkozni, ha e problémák helyreállításért a szerviz munkadíjat számít fel, hiszen nem dolga "ingyen visszacsomagolni azt, amit amúgy sem kéne kibontani".
  • Pánik esetén mindig először hard reset (factory reset, factory default, cold boot) és csak aztán szervizbe vinni, ha tényleg nem megy. Időt, energiát spórol!
Forráshttp://www.facebook.com/pages/E-Care-Solutions

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése