2011. október 27., csütörtök

Árvíz: Krusell késedelmek

A thaiföldi gyártási kapacitásokkal rendelkező gyártók közül ezúttal az eXpansys által üzemeltetett Krusell webáruházban számíthatunk egyre több késedelemre. A magyarázat sajnos egyszerű, az árvíz miatt teljes területek kerültek kiürítésre, így a gyártó is közleményben tudatta, hogy bizonytalan ideig az érintett gyárát és a  késztermékraktárát is bezárni kényszerült. A készleteket és az ellátást a Thaiföldön kialakult helyzet ugyan csak részben érinti, de a sokezres kínálat és a folyamatosan keletkező új igények miatt gyakorlatilag kiszámíthatatlan, hogy mely termék került már az európai raktárakból kiszolgálásra és mely termékek szállítása esik késedelembe az apokaliptikus bangkoki árvízhelyzet miatt.

A helyzetről készített videót a Krusell Facebook oldalain láthatja: IDE KATTINTVA

Vélemény - Info - Mit tegyen?
  • Aki élő rendeléssel várakozik valamely Krusell termékre, és rendelése nyomkövetőjén folyamatosan csúszást tapasztal, annak szállítási késedelem okát a rendkívüli helyzet magyarázza. Nyilvánvalóan a gyártó is és az eXpansys is mindent megtesz annak érdekében, hogy a már feladott rendelések kiszolgálásra kerülhessenek.
  • Természetesen az eXpansys szabályai szerint amíg egy rendelést nem tudunk teljesíteni, az bármikor törölhető, lemondható, vagy más hasonló funkciójú termékre módosítható, tehát mindenki számára nyitott a lehetőség a módosításra, törlésre. 
  • Ugyanakkor -ha szabad személyes véleményt is megfogalmazni-, az érintett területen élők és dolgozók érdekében bizony nem mindegy, hogy a természeti katasztrófával sújtott területek gyártói mekkora rendelésállománytól esnek el, talán így is segíthet akár -a Krusell sajtóanyaga szerint- 500 thai családnak. Mai információink szerint a legtöbben november végére várják, hogy a helyzet rendeződik, és ismét a régi kerékvágásban tudjuk majd kiszolgálni a rendeléseket.
Forráshttp://www.krusell.se


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése