2011. október 11., kedd

A Dell ki-bemászkál a piacon, dühítő dolgokat művel

Nem minden él nélkül mondom azt, hogy katasztrófa amit a Dell művel az okostelefonok piacán. A Zdnet írásai alapján úgy tűnik, hogy nem túl hosszú időszakot követően ismét kérdéses, hogy a Dell egyáltalán  akar-e még valamit ezen a piacon? Az ember azt gondolná, hogy a PC-s piacon megszerzett márkanév kötelez valamire, de egészen egyszerűen nem sikerül senkinek szóra bírnia a gyártót, így jelenleg azt sem lehet tudni, hogy a jövőben az egyetlen szál VenuePro-nak lesz-e folytatása (úgy tűnik nem), de arról sem nyilatkozik egyértelműen a gyártó, hogy a Windows Phone 7.5 frissítést kiadását mikorra tervezi.

Személyes tapasztalataim szerint pedig tisztázatlan az Európában értékesített Dell modellek szervizhelyzete, illetve jó kéthavi kutatásunk alapján egyelőre nem találtunk olyan megoldást, melyet nyugodt szívvel merünk ajánlani a vásárlóknak. Más gyártó fogja és elárulja, hol és hogyan lehet javíttatni a telefonjait, ezzel szemben a Dell európai menedzserei valahol valamiért ülnek ezeken az információkon.

Forráshttp://www.zdnet.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése