2012. március 20., kedd

LogMeIn Rescue - távelérés HTC mobilokon

A LogMeIn és a HTC együttműködésének köszönhetően a jövőben a HTC mobilok vásárlói akár a készülékre előretelepített szoftver segítségével is távsegítséget kérhetnek -amennyiben a mobilszolgáltató is úgy akarja-. A sajtóanyag egyelőre nem specifikálta, mikortól lesz a gyártói ROM része a LogMeIn Rescue kliens,  ennél egyelőre sokkal hangsúlyosabb az alapelv, miszerint a HTC valóban koncentrál arra, hogy készülékeit   átlagon felüli szoftverezettséggel, és támogatással értékesítse (példák: Sense, DropBox, Beats Audio, és a jövőben esetleg mindenkinek OnLive játék és akár desktop, esetleg MOG, és most a Rescue)

A LogMeIn rescue már most is elérhető bárki számára, aki kedvet érez hozzá, az a 14 napos tesztváltozatot máris letöltheti/elérheti. Alapvetően néhány belépő-funkciót támogat (WiFi, APN beállítások), de a készüléken tárolt állományokhoz is kiváló fájlmenedzsert kínál, ennek segítségével könnyedén egyéb alkalmazásokat is telepíthet pl. a meghatalmazott ügyfélszolgálat vagy a vállalati IT a készülékre. Egyedi desktop-kliensként is letölthető, de böngészőből futó verziót is kínál, így a technikai segítség lényegében bárhonnan eléri a szintén mobil felhasználót!

A rescue több mobil operációs rendszert is támogat, az Android verziót kipróbálva az alábbiakat érdemes kiemelni:
  • Ötletes a beépített chat alkalmazás
  • Remek a felhasználó és a szolgáltató (ügyfélszolgálat) összekötésére kifejlesztett többféle technológia, pl. a PIN alapú kapcsolatfelvétel valóban egyszerű, még a legkevésbé felkészült végfelhasználó is képes lesz azt használni
  • A fájlmenedzser jól kezelhető, akár a hálózaton tárolt állományokból is képes könnyedén dogozni, eljuttatni azt a támogatni kívánt gépre
  • A rendszerinformációk áttekintésére is remek eszköz
  • Wi-Fi és APN beállítások (pl. MMS beállítások) felvitele is megoldott


Forráshttps://investor.logmein.com


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése