2012. augusztus 3., péntek

Add tovább! HTC szerviz, márkaszerviz változások!


FIGYELEM! Az aktuális állapot itt >>

2012 szeptember 01-től nem az E-Care Solutions Kft. végzi majd a HTC készülékek javítását! 

A vállalkozás 2012 Augusztus 27-től nem vesz át javításra készülékeket.

További információt a HTC-től várhatunk, nagyon várjuk is!

A HTC szervizét évek óta eredményesen ellátó vállalkozás hivatalos közleménye ide kattintva tekinthető meg

Hogyan tovább? 
  • Amint korrekt és hivatalos információ áll rendelkezésünkre, igyekszünk azt mihamarabb megosztani mindenkivel!
  • Az EXPANSYS vagy a PDA-Tech által értékesített HTC készülékek javítása az aktuális új szerviz  helyétől/nevétől függetlenül is megoldott. Az EXPANSYS garanciális ügyintézéséről több helyen írtunk már, ilyen esetekben a nemzetközi távolság egyben előnyt is jelent, hiszen amíg a hazai vonalon nem tisztázódnak az új feltételek, addig a HTC nemzetközi szervizeibe történő eljuttatás is  lehetséges (bővebben).

Vélemény: Piaci pletykák helyett személyes véleményemet szeretném megosztani. Vállalkozásunk mérései alapján az egyik legjobb hazai okostelefon szervizt üzemeltette az E-Care. Megfelelő alkatrészellátás esetén gyorsan, rugalmasan javították a HTC összes európai értékesítésű készülékét, nem támasztottak pl. olyan mesterséges akadályokat sem, melyekkel az aktuális piacvezető él pl. Európa-szerte. Nem egy esetben kaptunk olyan terméktámogatást is, melyet a nagy méretű, multinacionális szervizek ab ovo nem képesek megoldani pl. a hazánkra erőltetett de igazából nemzetközi szinten működő előírásaik, egyéb buta nagyvállalati policy-k, vagy pusztán a személytelenség miatt.
Nyilván az eredményes munkához kellett egy jó gyártó is, reméljük ez nem változik, az új szerviz -akárki is lesz- pedig komoly teljesítménnyel kell induljon. Kezdve azzal, hogy talán a régi távozásával együtt egyből az új is bejelentésre kéne kerüljön! Bízom benne, hogy néhány órán belül ez megoldódik majd.

Frissítés 1 - 08/03/14:10 : A HTC automata válaszaiban még szerepel az E-Care címe, de új cím még nem.
Frissítés 2 - 08/03/14:30: A megadott telefonszámon elérhető ügyintézőktől kérhető, hogy amint friss és publikálható információ érkezik, küldjék el azt e-mail üzenetben.
Frissítés 3 - 08/03/14:41: Várjuk a HTC európai és a hazai felelőseinek visszajelzéseit.
Frissítés 4 - 08/03/14:53: Az E-care facebook oldalain is megjelent a hír
Frissítés 5 - 08/04/20:00: A HTC Magyarország oldalain feltűnt egy valamiféle válasz, de ez továbbra sem oldja meg véglegesen a helyzetet. Átvenni nyilván minden jogszabálykövető eladónak dolga, ám ha ő sem tudja, hogy hova kell eljuttatni, akkor ezzel az információval nem sokra megyünk. Megnyugtatásul azért bízunk továbbra is abban, hogy ha nem is órákon, de napokon belül lesz végre érdemi kommunikáció is.
forrás
Frissítés 6 - 08/10/14:00: A HTC megkeresett képviselői a mai napig nem válaszoltak. Az E-care oldalain viszont frissült a helyzet, ahogy a HTC is kb 13:00 -tól a Facebook oldalain új szerviz elérhetőséget jelöl meg. Az aktuális helyzet tehát a következő:
  • Szolgáltatói (Telenor, T-mobil, Vodafone): Már most a szolgáltatóhoz
  • Magyar piacra szánt készülék: Eladási hely vagy E-Care, utána Telemax
  • Egyéb eladású modellek: Eladási helyen
Az új szerviz a HTC Facebook oldalai szerint:

TeleMax GSM Szerviz Kft.
www.tmx.hu
2040 Budaörs, Kinizsi u. 4.
tel.: +36 23 880 319
email: info@telemaxgsm.hu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése