2012. november 17., szombat

Átalakítások - EXPANSYS


Tisztelt Vásárlóink!

Az EXPANSYS néhány hetes jelentős szervezeti átalakításokat hajt végre. Az átalakítások több webáruházi funkciót is érintenek, így az adat-feltöltés, de a készlet és a nyomkövetési funkciók is átmenetileg problémákat jelezhetnek. Hazai ügyintézőink illetékességén kívüli átmeneti gondok lehetnek ezek, néhány órától akár 1-2 napos fennakadásokra is lehet esetenként számítani. Türelmüket és megértésüket kérjük mindezért!


Néhány ismert probléma:
  • Az adatfeltöltés fennakadása esetén a scandoc@expansys.com címre is küldheti a szükséges információkat, ezt a címet csak arra jogosított, biztonsági ellenőrzésre jogosult angol/francia kollégák kezelik
  • A nyomkövető-hivatkozásokon látható 'in progress' státus egyszerre több információt is hordozhat, az alábbi statusokkal egyenértékes: 'ready to ship', azaz 'feladás előtt'; 'készletre vár-Awaiting stock''; ekkor a nyomkövetőn látja, melyik tétel várakozik; 'Rész-szállítható-Part shippable'-valamely tételre vár, a rész szállításról részletesebben a gyakori kérdések között olvashat (faq)
  • Egyéb problémáit az info@expansys.hu címen kérjük jelezni, igyekszünk minden lehetségesd gondot megoldani.

Az átalakítások célja az eddigieknél is hatékonyabb ügymenet, gyors szállítás, pontosabb készletinformáció. A gyors szállításról egy minden eddiginél nagyobb kapacitású, összevont EU-s raktárunk gondoskodik, itt akár napi 3-4000 csomagot is képesek vagyunk összeállítani, akár az este 19:00-kor csomagolt rendelése is megérkezhet másnapra az Express szállítással. A folyamatok sok informatikai változtatással járnak, és azt az utat választottuk, hogy rendszereinken működés közben javítunk, ezért kérjük türelmét és megértését.

Garanciális ügyintézés, reklamáció az átmeneti időszakban

Az átalakításokkal párhuzamosan a reklamációk kezelése is megváltozik. Az eddigi francia telephely helyett több címre, elsősorban UK-be kell visszajuttatnia a hibás vagy nem kívánt termékeket, a hazai ügyintézők szerepe csökken a folyamatokban, a központosítással gyorsabb ügyintézést és nagyobb hatékonyságot szeretnénk elérni.

Az átmeneti időszakban kettős a reklamációk kezelése.

A.) Amennyiben Ön viszonteladó, vagy EU adószámmal vásárolta rendelését, az info@expansys.hu -ra írjon!
B.) Minden egyéb problémát a first@expansys.com címre küldhet, angol ügyintézőink tudnak segíteni, de a szokásos magyar címre (info@expansys.hu) is juttassa el ezt a levelet!

Reklamációjában mindig szerepeljenek a következő információk:
  1. Rendelésszám (order)
  2. Kérése (customer wish)
  3. A probléma részletesebb leírása (fault description)
  4. Amennyiben készülékkel kapcsolatos a kérés/kérdés, a készülék sorozatszáma/IMEI száma (IMEI/Serial Number)
Ezt követően közvetlenül angol ügyintézőink kezelik a reklamációt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése