2012. december 20., csütörtök

Blogajánló: TechShit - Samsung szervizfutár a gyakorlatban


A HTC szervizügyek kapcsán már értékeltem azt, ami értékelhetetlen. Akkor arra a következtetésre jutottunk, hogy a HTC a korábbinál rosszabb, drágább, gyengébben elérhető ráadásul márkaimage-t semennyire sem tükröző hazai megoldást választott, így a szervizét tekintve egyértelműen beállt a B-kategóriás gyártók közé.

Ezért is sajnálatos, hogy az eddig A-kategóriásnak tartott Samsung prémium szolgáltatással (Samsung szervizfutár) sem megy minden zökkenőmentesen. Az alábbi blog átolvasása erősen ajánlott, részben ugyanazon hiányosságok köszönnek vissza, mint a HTC esetében. Van benne "beleszarós" ügyfélszolgálatos,  a telefonokat néha kezelő válaszoló, aki a karácsonyi torlódást okolja, de alapvetően nyilván az a gyártói döntés a hibás, mely nem ír elő semmiféle minőségi kötelezettséget, vagy ha előír, azt az adott szerviz semmilyen szinten sem tartja be és számon se kéri rajta senki. 

Elárulom ugyanis, hogy augusztusban is és az adott NOTE II készülék megjelenésekor is pontosan ugyanezen problémákat tapasztaltam személyesen is. Nem volt semmiféle értelmes "prémium készülékhez" elvárható reakcióideje a blogban hivatkozott KÁEFTÉ-nek, csak ígérete. Egyszerűen sajnos ma az a megoldás ajánlott mindenkinek, melyet a szerző is alkalmazni kényszerült. Legyen "backup"-telefonod és akkor nem fogsz idegeskedni. Nyilván ezt a luxust nem mindenki tudja vagy akarja megengedni magának, de nagyon más út nincs. Nagy a piac, kevés az árrés, sok az anomália és még bele is lehet az egészbe sz.rni, akkor miért ne tegyék. A dühöngés másik oldala, hogy sajnos az elmúlt 1,5-2 hónapban saját anyahajónk, az EXPANSYS is gyenge, mondhatni gyalázatos teljesítményt nyújtott, a hivatkozott problémát ezért igyekeztünk a hazai "hivatalosokra" támaszkodva kezelni. Itt sincs segítség.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése